top of page
230228-004©A Bofill.jpg

Tuba Mirum Spargens Sonum:

Obres de J. S. Bach, T. L. de Victoria,
B. Vivancos, F. Mendelssohn, M. Reger i G. Kancheli

Formació: cor (12 cantants) i quartet de saxos

Durada: 60’00’’ sense pausa

Un programa que reuneix dos joves grups emergents i que explora les múltiples possibilitats musicals i tímbriques que poden sorgir de la combinació entre cor i quartet de saxos. Per fer-ho, el concert recorre una àmplia diversitat d’estils musicals i de possibles combinacions entre els dos grups: des del concepte policoral del Renaixement amb T. L. de Victoria i la proximitat entre veu i instrument de J. S. Bach (en ambdós casos amb arranjaments fets per l’ocasió), fins a música original per cor i quartet de saxos, com és el cas de l’obra Amao omi de G. Kancheli.

Entremig, cor i quartet prenen protagonisme per separat; el cor amb un díptic de música romàntica de dos autors declarats admiradors de Bach, com són F. Mendelssohn i M. Reger. El quartet, amb una obra d’encàrrec del compositor B. Vivancos que beu d’una música i d’una època molt propera a la de Victoria.

 

Primera col·laboració entre el quartet de saxos Kebyart i el Cor Cererols a proposta del Palau de la Música Catalana.

230228-020©A Bofill_edited.png

Concert al Palau de la Música Catalana
28 de febrer de 2023
Fotògraf: Antoni Bofill

Programa

Miserere – F. Valls (1671 – 1747)

O vos omnes – S. Durón (1660 – 1716)

Díptic romàntic: F. Mendelssohn (1809-1847) i M. Reger (1873-1916)

Sonata I per trompeta barroca i continu – G. Viviani (1638 – 1693)

Manus tue – Josep Reig (1595 – 1674)

¡Ay que dolor! – J. Cererols (1618 – 1680)

Parce mihi Domine – José de Torres (1665 – 1738)

Sonata II per trompeta barroca i continu – G. Viviani (1638 – 1693)

Beata Dei Genitrix a 6 – F. Valls

Salve a 3 cors i trompeta barroca – M. López (1669 – 1723)

Concerts

03. 08. 25

Festival La Pedra Parla de Vallbona de les Monges

"Del concert em quedo amb les versions de Mendelssohn (Trauergesang Op. 116) i Reger (Nachtlied, Op. 138, núm. 3), interpretacions de primer món que podrien competir amb qualsevulla formació teutona."


Bernat Dedéu

The New Barcelona Post

Concert al Palau de la Música Catalana

28 de febrer de 2023
Fotògraf: Antoni Bofill

Els nostres
col·laboradors:

static1.squarespace.png

Kebyart Ensamble
Interpretació

  • Logo_Verkami
  • Amazon
  • Spotify
  • Youtube
  • Facebook
  • X
  • Instagram

© Cor Cererols

Imatges de recurs: Åkerblom Studio

bottom of page